…sa-mi dau si eu cu parerea eventual sa dau drumul si la niste spoilere.
Se merita cumparat? Fara doar si poate. Jocul nu este atat de epic cum imi imaginasem eu din trailere insa isi merita banii, daca nu pentru campanie atunci pentru multiplayer.
Provenit dintr-o serie de shootere la care multiplayerul era pe primul loc iar campania singleplayer nici nu exista, 聽ce s-a realizat cu acest Battlefield 3 este de laudat, totusi ma abtin sa-i dau o nota maxima. Pentru ca trebuie sa fim seriosi si sa judecam corect.
Din punct de vedere vizual, e un delciu. Eu l-am jucat fara sa-i fac nici o alta setare, pe un sistem cu procesor dual-core de 3Ghz, 4Gb DDR3 si o placa video GT430, un pic sub specificatiile minime recomandate, insa nu am avut probleme, jocul a rulat mai bine ca multiplayerul beta, la fel cum ma asteptam de altfel.
Revenind la grafica in nici un joc nu am vazut pana acum atatea detalii atat de bine puse la punct. Raze de lumina, haloul din jurul neoanelor noaptea, praf, expresia fetei si miscarile, cu mici scapari, au fost la nivel de film. La fel si sunetul, in putine jocuri am intalnit schimbarea sunetului in functie de locatia unde ma aflam. Poate s-a investit prea mult timp si prea multa munca in eye-candy si s-a uitat de feeling. Pentru ca sincer, m-a impresionat mai mult finalul de la Portal decat finalul la Battlefield 3.
O campanie scurta, care nu stiu daca dureaza 6 ore (l-am jucat pe bucati si nu m-am cronometrat) care incepe cu sfarsitul si se termina cu inceputul, presarata din cand in cand cu scene de interogatoriu. Iar americanii se bat cu rusii pornind de la un conflict in Orientul Mijlociu.
Sunt rau daca zic ca e un joc CODesque intr-o anumita masura, copiind ideea de baza si modul de prezentare a povestii din Call of Duty: Black Ops? Sunt rau?
Pai, pot fi si mai rau:
N-am o atractie pentru shooterele consolizate (in care pe langa obisnuitul pac-pac te trezesti din cand in cand ca trebuie sa apesi nu stiu ce combinatie de taste ca sa-i dai in barba inamicului) si Battlefield 3 chiar asta este…
Jocul e scriptat, ca multe altele, insa in anumite situatii e foarte vizibil acest lucru si cam taie cheful. Dar ce m-a scos cu adevarat din minti a fost sistemul de deplasare. Daca te departai la mai mult de cativa metri de sefu’ gastii/drum/obiectiv, gata, ecranul facea ca toate animalele anuntandu-te ca trebuie sa te intorci in zona de joc retezandu-ti macaroana la modul cel mai urat. Prefer un perete de caramida, sau un gard de sarma ghimpata, decat sa-mi vina idei si sa calculez actiuni tactice si in momentul cand vreau sa le pun in aplicare, sa primesc un dus rece.
Friendly fire e acolo ca sa fie, iar civilii sunt nepasatori la gloantele tale. Si din cand in cand, oamenii mai trec prin obiecte…
Parere de final? L-am jucat, l-am terminat, si ca sa ma apuc din nou n-am nici un chef. Sa nu ma intelegeti gresit, e un joc bun, dar atat. Nu e aswesome.
Dan
Si de multiplayer? Toata lumea se ia de single player, unde sunt singurele puncte in minus, si acolo unde nu si-a propus face fata destul de bine concurentei. IN multiplayer in schimb mi se pare alta liga, e ca si cum ai compara Wolfenstein cu Quake. Primul a fost frumos cat a durat, al doilea e urmatorul pas in evolutia shooterelor online.
Mack
De multiplayer nu puteam sa zic nimic la momentul cand am scris articolul pentru ca l-am jucat in mod miselesc si maidanez, fara sa-l platesc. 馃榾